Wednesday 25 January 2017

KERJA PENGKERANIAN


Setiap syarikat atau perusahaan memerlukan khidmat kerani dalam membantu menyusun atur pentadbiran sesebuah organisasi.

Khidmat perkeranian boleh dikatakan sebagai nadi utama sesebuah syarikat atau organisasi. Kerani yang bagus mempunyai kebolehan menyelesaikan tugasannya dengan cekap dan efektif.
Tanggungjawab mereka tidak hanya pada peningkatan produktiviti di tempat kerja tetapi pembentukan diri demi imej dan kejayaan organisasi.



Skop Fungsi dan Bidang Tugas:

————————–—
Aspek Perkeranian

a) Pentadbiran pejabat.
b) Pengurusan personel.
- perjawatan, pembangunan organisasi dan perancangan sumber manusia
- perkhidmatan, latihan dan kerjaya
- gaji, elaun dan kemudahan
- faedah persaraan
c) Pengurusetiaan.
d) Menaip dan menyediakan dokumen rasmi yang diarahkan dalam masa yang ditetapkan.
e) Pengurusan Rekod.
f) Pengurusan Kewangan.
g) Pengurusan Fail.

Tapi bagi syarikat atau perusahaan yang tidak mempuyai kerani untuk melaksanakan tugasan tersebut kami di MABKT.com ada menyediakan khidmat seperti menyediakan :

1)  P.O (Purchase Order)                                             
2) Invoice.                                                                 
3) Delivery Order                                                        
4) Preparation of quotations                                           
5) Correspondence                                                          

** Contoh bergambar setiap dokumen

P.O ( PURCHASE ORDER )



INVOICE



QUOTATION




Sebarang urusan boleh layari website kami http://mabkt.com/ 

No comments:

Post a Comment